tisdag 8 september 2009

Finaste halsbandet


Bjuder idag på suddiga bilder av mitt fina halsband som snälla Sara gjort åt mig.
Borde jag köpa ny kamera eller köpa ny kamera...?
Hursomhelst, personliga smycken gillar jag och att få bära namnen på mina barn
på smycket gör mig ännu gladare. Tack Sara!
Veckorna går och här har vi påbörjat höstens program med gymnastik och rörelse.
Skönt e det att de kvällar man e ledig vira in sig i en skön filt,
tända ljus och bara slappa på soffan.
Det blir bestämt en sån kväll ikväll, efter att storebror gympat klart.
Önskar er en skön vecka!


2 kommentarer:

Malena sa...

Härligt halsband! Kan man månne få beställa ett?

eirikas sa...

Har sett något liknande halsband någonstans - gulligt! Hoppas att dina små somnade bums ikväll, så du fick lite 'egentid'!