lördag 19 oktober 2013

Hej på dig!


Väldigt länge sen sist måste jag säga. Har inte riktigt prioriterat bloggen den sista tiden. Så mycket händer, både hemma och på jobbet att det lite hamnar i skymundan. Men jag träffade fina bloggvänner i veckan och bestämde mig då för att åtminstone nu som då uppdatera vad som händer i mitt liv.. Har bytt jobb och börjat studera i Helsingfors, tre dagar i månaden. Jobbar fortsättningsvis men numera dagtid och trivs väldigt bra. Detta är en bild från huvudstaden som jag tog under lunchpausen, ute på en promenad. Få se om löven finns kvar när jag åker dit igen om två veckor ...
Första snön har lagt sig som ett täcke här hemma och barnen gillar läget. Nu upp och hänga lite tvätt.. Njut av dagen! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul att träffa dig och hela gänget, ser redan framemot nästa träff :)

Jag gillar att läsa din inlägg,
fast dom kommer sällan. Man ska
blogga då/om man känner för :)

En skön tisdagskväll till dig och dina killar.