onsdag 18 februari 2009

Utlottning

När kölden biter i knutarna och man e riktigt frusen är det ju skönt att sätta på bastun och ha en väldoftande tvål eller schampo att smörja in sig med. Därför tänkte jag ha en utlottning av tvålar och schampo jag gjort själv.
1a pris: nässelschampo med doft av lavendel-citron-rosmarin
2a pris: rosa rosenträtvål
3dje pris: anktvålen med pepparmintsmak

Lämna en liten kommentar efter detta inlägg så är du med i utlottningen som pågår till 26:e februari. Ifall det bara är tre som deltar så vinner ni ju alla priser. Häftigt eller hur? ;)
Ha det gott tills dess!

11 kommentarer:

Maria sa...

Hejsan :O) Ni var säkert på den parafton som jag skulle ha velat åka på...som församlingen ordnade. MEN vi har ju såå liten bebis som vill ha mamma med sej på kvällarna efter kl 7 ;O)

Vilken lycka ni som vann en så fin bukett, sånt man inte köper åt sej själv sådär bara!
Fina priser du själv lottar ut...nu hoppas man på tur :O)

StrandviksVillan sa...

Visst vill jag va med! Tack för att du tipsade!
Skulle vara kul att pröva på att göra egna tvålar. Den i ett tidigare inlägg med apelsin och rosenträ lät intressant.

Ha det fint!

En vit vardag sa...

Vill också vara med! :) skulle själv vilja göra eget shampo och tvålar men jag har inte rikigt kommit till skott.
Mvh. Mia

sabina sa...

Jag är gärna med! Nu är vi ju fyra så det blir spännande... ;)

Anonym sa...

jag vill gärna vara me.

Kinni sa...

ja ska minsann å va me.. jär ska e slåss om vinsten :) puss på te!

Tre rum sa...

Absolut, räkna med oss!
Tjusigt med hemlagat.

Anonym sa...

halloj,

va kul med tvåltillverkning!
Har oxå beställt hem lite tvålmassa, och ska prova på...
Vilka spännande ingridienser ni använt er av!

deltar såklart i utlottningen :)
skön helg!

Lundagård sa...

Tvåltillverkning är säkert jättekul, scahmpo utan extra tillsatser och konstigheter vill man ju gärna tvätta håret med. Deltar gärna i tävlingen!

eirikas sa...

Äntligen kommer jag till skott! Deltar självklart i utlottningen :) Ha det bra!

Lyckolotten sa...

Låter spännande med hemmagjorda tvålar och schampo, är oxå gärna med i lottningen om jag inte är för sent ute..... :)