onsdag 18 februari 2009

Vinst på alla hjärtans dag

...blev denna jättefina bukett. Tänk att jag vann... jag menar gubben och jag. Han var ju också där på ett hörn. Nej skämt åsido, vi hade en jättefin lördagkväll, med god mat, trevligt sällskap, härlig sång och eftertänksamma reflektioner. Man blev ju nästan kär på nytt ;)
Nu har buketten riktigt blommat upp, ser ännu finare ut och doftar himmelskt.
Så jag njuter av min familj, mina vänner och försöker leva i nuet, varje dag och njuta av vad jag har nu... inte vad jag vill ha om några år... eller tjugo år...
Hoppas du också hade en fin vändag.

Hjälp har 5000:e besökaren redan passerat! Jag försöker ha bloggen som en kul grej, skriva när jag hinner och blir jätteglad av varje liten kommentar, så för att fira det kommer en utlottning så småningom. Håll utkik.
Kram

Inga kommentarer: