måndag 6 april 2009

Liksom fåglarna...

...så flyger dagarna iväg. Nu är det redan måndag. Helgen har varit hektisk men otroligt rolig samtidigt. MI avslutning, kusinträff gånger flera, vaknatt... Men inatt ska vi alla sova gott :) Inspirerad av tidningen lantliv fick det bli påskfint i form av orangea färger hos oss i år. Sen fick ljuset sällskap av två brudnarcissblommor i små snapsglas. Enkelt men vackert.

Storebror har också varit kreativ och sått påskgräs i dagklubben.
Han e stolt och jag e stoltare. :)




Hoppas du får en riktigt glad
och solig påskvecka!



2 kommentarer:

eirikas sa...

Härligt med eget påskgräs, pyntet ser också fint ut! Önskar er alla en GLAD PÅSK!

Maria sa...

Hi hii, var också stolt som en tupp då Edith kom hem med sitt påskgräs...känns så ovant att se deras min då de visar det de gjort "SJÄLVA"!

Ha en riktig sköön påsk! nu har jag storstädat och haft ut alla mattor, plädar och dyligt på vädring så nu tar jag påsklov!

PS, min sockerfria månad blev nog bara ett dåligt aprilskämt *suck* men igår fastade jag hela dan, drack endast vatten och jag konstaterad på kvällen då jag inte ens kände nån farlig hunger att jag nog hade byggt upp ett rejält lager fett att ta av *FNISS*.....och idag smakar choklad ÄNNU bättre än vanligt!!
Skönt att se att du också unnar dej av livets goda (bakelsen såg GOD ut!)