måndag 15 juni 2009

Gamla ting

...har hittat sin plats här hos oss vid Ivars.
Jag släpar hem och gubben suckar. Det e så det ska vaa.. ;)
Allt på denna bild utom stolen, stolsöverdraget, det lila tyget och hunden
är gamla ting som jag fyndat för en billig peng.

Riktigt glad är jag över mitt runda bord som är lite slarvigt målat
för att jag helt enkelt inte orkat måla det fler än två gånger. Brickan köpte jag
för att sätta bilnycklar och mobil på så att jag skulle hitta dom men var e dom nu? Bra fråga!
Nu till dagens fråga. Vad ska man göra en dag som denna när solen lyser
med sin frånvaro, motivationen är botten och man bara längtar efter solsken?
Någon annan? Jag tror det blir bakdag, regnklädsdag, lite städning och god mat. Närmare bestämt kikärtsbiffar a la Stefan. TACK!
Hoppas du också hittar nåt roligt att göra!
Ha en god tisdag! :)




Inga kommentarer: