fredag 23 oktober 2009

Semester

Hejsan!
Gubben och jag har nu haft fem dagars semester. Vi åkte i onsdags iväg på en shopping -och viloresa till Ikea i Haparanda, utan barn. Jag kan ej med ord beskriva hur skönt det var att få titta på saker i lugn och ro. Efter en heldag på Ikea tog vi in på hotell i Uleåborg, badade, åt god mat och slumrade till sist in till en bra film på hotellrummet. Den resan lever vi länge på. Speciellt eftersom det var två år sen sista natten på tumanhand så uppskattades den desto mera. Tack till min snälla syster och sambo för att de ställde upp som barnvakter! :)
Efter en skön, god och mjuk natt i hotellets säng kunde jag bara konstatera att det var dags att köpa nya täcken åt oss till sovrummet. Dessa påslakan från hemtex inhandlades också på rea.
Så nu sover vi bra även hemma.
Skön helg till dig!



1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Åååh lyckliga er som sluppit iväg på en liten tumanhands-tripp!!
Det är något jag längtat efter länge nu... Hoppas älgjakten blir färdig nästa helg, sen kanske vi kan hitta på nåt. Om inte annat så kanske man kan föra barnen för övernattning hos fammo eller mommo ;)

Må så gott!
A-C