lördag 30 januari 2010

Eftermiddagspyssel

Hejsan kära ni!
Hoppas er helg har börjat bra. Själv njuter vi av ledighet. Far är ledig hela 15 dagar nu och det är underbart skönt att stiga upp tillsammans om morgnarna, Sker ej varje dag minsann. Idag åkte jag iväg på stadsshopping, säkert sista gången före bebisen tittar ut. Gick i affärer och hittade massvis med grejer både till mig själv, barnen och till hemmet. Och en subway smörgås senare satte jag mig slutligen bakom symaskinen och fick ta tag i ett tyg som jag länge längtat efter. Blårutigt passar bra såhär till våren..
Några helrutiga kuddar och en mormorskudde fick jag till. Längesen jag kännt mig pysselsugen men idag fick jag insiration. Kul!
Önskar er en fortsatt skön helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med lite våriga färger!!
Du är så kreativ och pysslar och syr!
Här har symaskin fått stå alltför länge, måste nog ta och fixa hem lite tyg snart! Lite nya kuddar hör väl våren till :)

Fin tisdagkväll!