måndag 18 januari 2010

Murriga måndag

Hejsan i stugorna!

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan. Hos oss fick mor i huset en rejäl genomkörare på gymmet igår och det var riktigt, riktigt skönt. Så idag känner jag mig laddad med ny energi och kan verkligen känna gränserna av varenda muskelgrupp, när jag går, står, böjer mig ner. Riktigt härligt! En dag i veckan försöker jag mana mig till gymmet och få lite egentid. Det behövs verkligen för både kropp och själ.

Och för att pigga upp en annars murrig måndag åkte barnen och jag iväg till Pettersons idag på lite shopping.
En tulpanbukett, några vårblommor och en ny köksservett inhandlades. Härligt med lite nya, fräscha färger i köket...

Och för er som känner mig, magen växer stadigt men knappt några förvärkar ännu så här lär det nog gå rejält över tiden för barn nummer tre. Siktar på 13e februari kanske... :)

HA D GOTT!

Inga kommentarer: