fredag 26 mars 2010

Vi ska måla vi ska flytta..

..vi ska dona vi ska prytta till den stora påskakvällen så ska vi sy modellen.. Ja ibland så får man ju helt enkelt fnatt och kommer på nåt nytt. Då gäller det för maken att hänga med, vilket han ej alla gånger gör och det förstår jag... Men i alla fall så är jag nöjd över vår lilla byråflytt från övre våning till nedervåningen. Nu har den äntligen hittat sin plats efter många år och många olika ställen.. Det är farligt att läsa inredningstidningar och ännu farligare att läsa inredningsböcker! :)



Sen besökte jag Lundagård häromkvällen och kom 'hemsläpandes' med en gammal dörrkarm?! Jaa, sa gubben och suckade. Hihi sa jag :) Lite linoljefärg och hönsnät senare agerar nu den fina skapelsen som fototavla. Fantasin har inga gränser..

O lilla påskharen har fått flytta in i en blomkruka.. Haren hittade jag vid Pentik (8,50€)
Så om vi inte hinner mera före påsk så gäller det att passa på nu och önska er en ..
GLAD PÅSKVECKA!

Inga kommentarer: