torsdag 19 maj 2011

Känner...

...att det är dags att uppdatera min blogg, men hittar som vanligt inte kamerasladden... Så därför blir det en bild från i fjol. Såhär såg det ut då i mina hemgjorda krukor... Riktigt lika långt har vi inte hunnit ännu. Krukorna är tomma ännu men jag hoppas att vi kan plantera ut mina mårbackapelargoner så småningom. Det är planen åtminstone. Väntar till 10e juni ;)




Förutom det så har jag ärter på gång i mina nya odlingslådor, och en och annan blomma växer i växthuset.. Snart köper jag också hem tomatplantor och frilandsgurka vore härligt att få hem... Som ni ser snurrar mina tankar i trädgården för tillfället. Har många fina planer för hur det kunde se ut om 10 år men man får ta en sak i taget och njuta av stunden också mellan varven..




Förutom trädgården borde villan fixas till lite. Har fixat nytt terassgolv för barnen att leka på och ytterdörren skulle jag vilja måla i en gråaktig färg.... Dreams dreams.... Livet vore tråkigt utan drömmar... ;)


P.s Var på bloggträff igår med härliga tjejer coh en liten gosse och mer om det kan ni läsa på CaisaK's blogg. Tack för igår ni som var med! Och TACK Aja för en härlig kväll! Må gott! :)




KRAM! :)

1 kommentar:

Lundagård sa...

Trädgårdsplaner är kul, åtminstone så här i början av året är jag ivrig, sen att sköta och skörda brukar jag inte lyckas lika bra med :-). Roligt att träffas på blogggträffen och så tror vi att det inte räcker alltför länge till nästa! Ha en skön helg!