lördag 30 augusti 2008

Fredagens inköp


Hej!


Fredagen blev till en riktigt bra dag. Jag fick man och barn lurad iväg på en shoppingrunda norrut. Behöver jag tillägga att det ej händer varje dag här hos oss, så jag känner mig väldigt stolt. Efter otroligt god mat på restaurang, lite lek och bus så fick jag sticka mig in till Blossom och ana om jag blev glad när jag såg dessa glas. Sex stycken blev det, 1,20 /st, så ej speciellt dyra heller. Så speciella och skimrar fantastiskt i ljusskenet som sipprar in mellan träden vid köksbordet. Så nu njuter jag ännu mer av min morgonjuice. Tack alla för de jättesnälla kommentarerna. Ha en riktigt skön söndag!

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Verkligen snygga glas! Jag brukar nästan inte våga gå in på Blossom, finns för mycket fint att köpa...

Tack för snälla kommentaren, mitt intresse för fotografering blir större hela tiden och jag drömmer om en bättre kamera.