lördag 31 januari 2009

Hemma igen...

Vårt charmtroll vid Palmitos Park
Dynerna i Maspalomas

Vackert ögongodis


Haliii halååå!

Landade på Vasa flygfält igårkväll med blandade känslor. Resan var över och helt underbara minnen har vi med oss i bagaget. Sällan får man så mycket tid tillsammans med sin familj som vi har fått denna vecka. Trots sällan skådad magsjuka fick vi ändå en fantastisk resa med strandpromenader, morgonjogging bland dynerna i maspalomas, lata stranddagar, god mat och väldigt trevligt sällskap. Vädret visade sig också från sin bästa sida. Sol och 20-25 plusgrader varje dag. Så denhär resan kommer jag att minnas i resten av mitt liv.
Väl hemma njuter jag nu istället av fräscht kranvatten, frisk luft, hälsosam mat, sköna bastukvällar. Och såklart min familj och mina vänner...
Skön helg önskar jag er!

2 kommentarer:

eirikas sa...

VÄLKOMMEN hem! Låter som om ni hade en härlig resa, bortsett från magsjukan... Vackra bilder!

Kinni sa...

hali. kom just hem från tyskland. vi kommer snart å titta på era bilder från resan. jag kan åxå ta med mina från tyskland. Vi ses snart. Puss!