måndag 5 januari 2009

Nytt år, nya tag





Hej alla!

Det har varit tyst från mig i helgen vilket beror på att jag gått en tredagars gyminstruktörsskolning, kallad Body Attack. En riktig genomkörare för hela kroppen. Passar dom som tycker om aerobisk motion, joggning, löpning, men ingår även low impact rörelser för de som inte tycker om hopp. Verkligen jätteskoj har det varit att börja det nya året så hurtigt och en massa ny kunskap och inspiration har jag också fått med mig i bagaget. Så nu är jag redo för en ny effektiv termin som instruktör.

Hemmavid har vi skuttat snö som de flesta andra idag. Den bara väller ner och det är verkligen underbart att vara ute och få njuta av frisk luft. Skidspåret lockar också mer och mer...
Hoppas ni får en toppenbra början på året!

1 kommentar:

Maria sa...

Vackra vinterbilder :O)! body attack låter väldigt kul, kanske ngt jag provar på på lördag om inte passet är fult (vilket är högst troligt)

God fortsättning på det nya året!