onsdag 17 februari 2010

Några bilder..

..från hemmaplan där vi för tillfället mest befinner oss. Inomhus med en värmande brasa och en kopp värmande te i väntan på varmare tider. Vi njuter för fullt och beundrar det vackra vintervädret genom fönstret. Idag var vi faktiskt ut o vädrade oss en stund så länge far skötte lillebror. Skottade snö från terassen som översvämmats med snö. Vilken vargavinter vi har.. :)
Tror ni mellanbror har tagit modell av sin mamma måntro? ;)
Träningen har jag sakta kommit igång med. En halvtimme puls -blandat med styrketräning för att stärka bäckenbotten, rygg, axlar, vader och annat som tagit stryk av en graviditet. Men betoningen ligger ännu på bäckenbotten och de djupt liggande magmuskler. Varannan dag en halvtimme räcker riktigt bra för tillfället.

Myspys i soffan. Njuter!

Stärkande måltider.
En dag slog jag till på stort och lagade till egna hamburgerbröd med spelt.
Killarnas kommentarer var: va god mamma, mmm..
Stolt som en höna suger jag åt mig alla komplimanger jag får .
Halva februari har gått redan. Vi går mot varmare tider. Skönskönt!
Ha d gott i vintervädret!

1 kommentar:

http://cias-75.blogspot.com/ sa...

Väldigt fina och mysiga foton. Och stort grattis till er son Rasmus! Hoppas allt gått bra!