måndag 11 oktober 2010

Tittuut!

Jaa jag vet att bilden är upp o ner, men ni måste ha tålamod med mina datakunskaper. Införskaffat ny dator och vi kommer inte riktigt överens. Därav denna fina bild. :)
Lilla söta har blivit hela 8 månader och har nu börjar krypa riktigt ordentligt. För tillfället är det sjukstuga hos oss med febertoppar, men vi ska tro att det är snabbt övergående.

Sen blev jag så tagen av Markoolios förvandling från soffpotatis till träningsfreak. Tänk att tappa 13 kilo och få kroppsfettet minskat från 24 till 10. En helt fantastisk bedrift! Så nu hoppar min man o jag också på tåget. Jag önskar få mera muskler o min man önskar få mindre midja, eller jag önskar att han ska få... Hur var det nu igen... ;)

Snälla tomten, hoppas du hör mina önskningar. Nej skämt åsido, men vi ska ge det en ärlig chans.. Lite tankar o funderingar från en inspirerad hemmamamma...

Njut av stunden. Den kommer aldrig igen
Kram

1 kommentar:

Husprojekt Drömhus sa...

hej, vilken mysig blogg du har & fina bilder med! Trevlig helg, Kram Tiina