onsdag 20 oktober 2010

Ut o sprang med barnvagn igår...

Jaa ni läste rätt. När ska man annars hinna träna? De två äldre killarna åkte iväg med pappa till fähuset och jag var så trött på att vara inne efter senaste veckans sjukstuga så då bar det iväg. Lillkillen i vagnen sov hela vägen o jag drog djupa andetag med frisk luft o kände mig stark som en björn. Sällan det är så skönt att springa som det var igår. Såg en man i bilen som tittade långa vägar efter mig där jag sprang med vagnen. DET bjuder jag på :)

Den sköna stunden lever jag länge på. Härligt!

Sötsuget e borta, kroppsfettet minskar på oss båda (mer på min man än på mig). Precis som det ska va. Jag vill ju ha mer muskler och inte gå ner mer i vikt...

O varför blomman. Jo för att du och jag ska bli lite piggare. Idag blir det fisk, bulgur och en stor mumsig sallad till lunch.

Ha en skön onsdag!

Inga kommentarer: