fredag 12 december 2008

Vackert julklappspapper




...hittar man vid Sunds i Jakobstad. Inte speciellt dyrt heller. Fynd skulle jag kalla det 1,50 euro för två meter. Så jag smällde till med 6 meter på en gång. Tack kära syster för tipset! Nu är alla julklappar nästan inslagna. Tre stycken ännu så får tomten komma. Ikväll väntar vi kärt främmande och en spännande idolfinal, så när mörkret sänker sig bänkar vi oss framför sofforna med godis, chips, glögg och pepparkakor. Kevin, jag håller tummarna! :)
Ha en Mysig Helg!

3 kommentarer:

eirikas sa...

Halloj!
Är inne och kollar läget... Vad duktig du är som fixat alla julklapparna redan! Riktigt trevligt papper! Här e morsan sjuk idag, så hon passar på att surfa omkring lite. Ha det bra!

Anneli sa...

Hejsan.
Jättefint papper du fått tag på.
Redan fixat julklapparna.... oj.
Känner mig lite efter. Har haft influensa hela veckan och mest tänkt på att överleva.
Vilket fint hus ni har så mysigt med snedtak.
Trevlig helg!
Kram Anneli.

Maria sa...

Jätte snyggt!!! Förra året var det så viktigt för mej hur paketen var inslagna....tom syrrans julklappar skulle matcha mina så de passade under granen.........i år kör jag med vilket julpapper som helst....tomtar eller troll spelar ingen roll...huvudsaken att de täcker gåvan, vilken skrämmande tanke egentligen (HUR har jag blivit sån?)!!! nästa år kör jag väl UTAN papper, hujeda mej sån mamma......måste nog skärpa mej *BLINK*

Välkommen på torsdag :o)!!