söndag 17 maj 2009

En härlig skolningsweekend..

.. har jag bakom mig med massor av träning, skratt, svett, god mat och lite vila.
Helt fantastiskt att få åka iväg och träna med några av världens bästa instruktörer
och komma tillbaka med ny inspiration, ny energi och framförallt ny ork.
Helsingfors är trots allt en riktigt vacker stad..
Tack till min kära man för at jag fick åka iväg!
Bilderna är tagen från vår trädgård. Där växer gräset så det snart e dags
för sin första klippning och den rosa blommiga busken är så ljuvlig...

Skönt att komma hem till en blommande trädgård och en härlig familj

Havtornsträdet som jag fick av min bror växer också stadigt.
Tack P för att du grävde upp dom åt mig!

Hoppas du får en bra start på veckan!
Ha d gött!




1 kommentar:

http://cias-75.blogspot.com/ sa...

Vackra foton!:-) Tittade in...