torsdag 6 november 2008

Fantastiska fredag!







Mera pyssel i vår stuga. Min fantastiska julbok Tildas julehus kan man ej få nog av helt enkelt. Innehåller underbara bilder och mönster till nästan allt som finns i boken så kreativiteten flödar minsann. Här är bilder på en käppren som söta K ska få i julklapp. Så roligt att göra julklappar själv. Och använda de tygbitar som annars bara ligger och skräpar...
Igår hade vi pysseldag vid grannens. Massor med personliga farsdagspresenter blev gjorda, men tyvärr kan jag ej visa dom här ;) Sen bjöds det på goda kokosbollar och varmt kaffe, mums... Riktigt skoj hade vi det.
När storabror vaknade i morse kunde han bara konstatera: mamma he va så rolit att häls på Lina ;)
Igår köpte jag vinterkläder åt barnen på rea och idag ska jag försöka hitta nåt åt mig själv. Lättare sagt än gjort, men ändå värt ett försök.
Hoppas ni får en skön fredag och en underbar helg!

Inga kommentarer: