tisdag 4 november 2008

Givande tisdag!




Här kommer dagarna och far i ett rasande tempo. Snögubben som jag tidigare visat har nu smältat bort och all snö runtomkring också. Skönt var det att ha den en stund iaf. Den piggade upp den tröttaste hemmamamma. Jag bara älskar snö. Det får mig att leva upp igen precis som på sommaren.


Idag har storebror varit till dagklubben och fixat en farsdagspresent åt sin pappa. Lika nyfiken är jag på vad det är eftersom kuvertet var noga förseglat med tejp så mamma inte skulle kika. Så jag får tålamodigt vänta till söndag...


Och jag har varit o bekantat mig med mitt tredje jobb eller vad man ska säga. De två jag har nu betraktar jeg mest som en kvällshobby så detta jobb blir mer som ett riktigt ett. Dock endast deltid. Har ej hjärta att lämna bort mina barn till dagis (åtminstone ej ännu). Så det blir ett pusslande men vi hoppas att det ändå löser sig. Ska bli kul, utmanande och varierande. Ett helt nytt jobb.. Så spännande... Jag hoppas att jag kommer att trivas...


Bilden är av en mysväska som jag sydde i söndags. Min favorit för tilfället. Och lillabror har börjat ta sina första stapplande steg utan hjälp... ;)


Varma hälsningar från en stolt mamma

=)

Inga kommentarer: