söndag 9 november 2008

Julpynt

Jag skulle så gärna vilja börja julpynta redan men jag vet ju att det är för tidigt så ännu har julgardinerna ej kommit upp. Några strutar får ändå hänga med vid matsalsfönstret som en påminnelse om att det snart e jul.

Denna vecka ska ägnas åt städning och iordningställande av åtminstone ett sovrum på övervåningen. Före och efter bilder kommer så småningom. Väggarna ska ha ännu en omgång vit lasyr på sig men jag tror det kommer att bli riktigt bra när det väl blir klart.

Vi har två sovrum nere men det börjar bli ganska trångt om saligheten i dom. Ett rum nere kunde istället vara lekrum (nu sovrum+lekrum) och ett hobby/datarum, hade jag tänkt. Otaliga projekt o ideér finns ju i mitt huvud för tillfället så jag får försöka begränsa mig till ett rum i taget. Så vi börjar med sovrummet uppe. The master bedroom, som gubben så lustigt kallar det.


Jag önskar dig en bra början på veckan!



1 kommentar:

Kinni sa...

Jess N! så ska de se ut. Lasera på du bara. de var ju de jag visste!! :P