söndag 8 mars 2009

Ett år visare...



...har min man och jag blivit denna vecka. Äldre är ett så tråkigt ord så visare låter mer uppiggande ;) Detta firade vi på fredagkväll med date på tumanhand. Efter god mat vid Sesam och efterföljande bio med endast åtta personer var vi redo att åka hem igen. Och prinsarna sov så sött i sina sängar... Skön känsla att komma hem till ett lugnt och tyst hus. Idag bjuder vi på kaffe åt de allra närmaste. Och dessa tårtor och blomsterarrangemang fick jag förbereda också på fredag i ett lugnt hem med barnen på öppet dagis.
LYX för en hemmamamma! TACK!
Skön söndag till dig!



6 kommentarer:

Maria sa...

Grattis i efterskott!!....lät som en perfekt födelsedag det där! Förstår att ni njöt ;O) och öppet dagis är nåt som också jag uppskattar, synd bara att lillkillen är så liten ännu så jag inte riktigt känner för att lämna honom där ännu......men han växer ju för varje dag han med :O)

eirikas sa...

GRATTIS från oss också! Hörde rykten, men kom inte ihåg att gratulera... Härligt att öppet dagis får vara till nytta och glädje!

Hoppas att ni får en bra start på veckan!

MammaMonica sa...

Grattis! Vilken fin blogg du har! Hoppas det är ok att jag lägger dig på min länklista! Mvh. ME

Karin sa...

Grattis till er båda! Jag kom ihåg dig på din dag, men glömde bort att gratulera, så jag gör det nu. :-)

Må gott!

Malena sa...

GRATTIS till er båda! Såg du hade ringt härom dagen. Vi var i Haparanda just då så jag ringde inte tillbaka. Låter intressant me tvålverkstaden din!

sabina sa...

Grattis! Låter som om nu hade det bra på er date. Det var ju gott om svängrum på bion iaf!