måndag 16 mars 2009

Shopping

...har det blivit mycket av den senaste tiden. Dock ej så mycket kläder, istället inredningsprylar. I lördags tog jag en avstickare till den urmysiga butiken lundagård och hittade bland annat dessa saker.



En jättesöt tovad mössa


Nya skimrande band till mina gardiner




rostiga gamla spikar



Allt från lundagård.

En butik som jag ångrar att jag ej besökt tidigare. Där kan man strosa runt bland hyllorna och riktigt känna historiens vingslag. Gamla saker samsas med loppisprylar och allt e fint! I like!
Ha en skön tisdag. Det tänker jag ha. Body Combat 39 släpps idag, yeeee! :)








3 kommentarer:

Lundagård sa...

Kul att du tittat in och hittat sådant du gillade, nästa gång är jag säkert också på plats och kan säga hej :)

Maria sa...

Va roligt att se att nån köpt den ursöta mössan som jag hållit i varje gång jag varit dit men inte riktigt känt att JAG skulle ha....för den var ju helt klart din......Tänk att Aja fixat till en gammal mössa och fått den såå mysig!

MammaMonica sa...

Fina saker du hittat! Roligt att det finns så fina ställen som Lundagård i Purmo!