torsdag 5 mars 2009

Förvandling

Ett projekt som inte riktigt e klart ännu och som säkert inte blir det i första taget heller (insidan) men jag måste få visa i alla fall. Ett finfint skåp som vi fick ärva av mina kusiner. TACK!
Efter tre lager målarfärg, några krokar och tyghjärtan senare så ser det ut som på bilden. Tror ni storebror e glad eller. ;)

Lillebror har också fått ny säng efter att spjälsängen hållit på att ge upp. Det var dags att ta tag i saken och byta ut. Nu får vi lägga, vakta och natta varje natt framöver men bättre är väl det. Åtminstone för lillebror.



Är så nöjd över denna fina sak. Visst har det sina skavanker men personligt är det i alla fall för mig och storebror som än en gång fått måla och förvandla. Krokar e inköpta från blossom.


Så här såg den ut före...
Skön torsdag önskar jag dig som tittar in!




2 kommentarer:

Johanna Pettersson sa...

hejsan! va fin skåpet blev, ser bara hur storebror skiner upp som en sol.. :-) ( roligt att se fotona som gubben min har fota på eran 1åring, man ser dom med helt andra ögon när dom hänger på väggen, ja sköter om faktureringen och packningen så ja hinner int titta så noggrannt, innan leveransen till kunden) :-) vi sku också måst ta itu me nå vanliga sängar åt pojkarna, men fy me nattningen, dom sku ju bara smit iväg...

(får jag länka dig?)

GAMMAL ROSTIG GRIND sa...

Fin blogg du har!:-)känner igen..du/ni verkar vara granne med mitt svärs!:-D