lördag 28 mars 2009

Snö, snö, snö....

Snön bara väller ner här. Har aldrig sett på maken. Igår när jag var ute med barnen trodde jag att våren var på väg. Men där misstog jag mig rejält. En som i allafall blev glad när han steg upp i morse var storebror. Mamm veit du va ja ska jö ida? Nää, sa jag.. Jag ska skutt snön runt lavabiln, BIG SMILE :) Tur att nån är glad över vädret...
Utsikt över fälten och växthuset som ännu är klädd i vinterdräkt.

Solstolen var på g igår. Åtminstone en stund kunde jag ligga och njuta.
Nu är den istället full av snö. Så kan det gå när mor i huset inte kollar väderleken...


Nu blir det att trotsa vädret och ge sig ut på långlänk.
Ska man på stockholm marathon så ska man...
Ha en skön söndag!




1 kommentar:

Karin sa...

Bättre med mera snö nu än om en månad!

Så du ska springa Stockholm maran?! Tu ir kova! Lycka till!