fredag 5 september 2008

Dessa ljuvliga burkar




Hej kära bloggare!

Sommaren har lidit mot sitt slut. Nu kommer hösten med stormsteg och det blir dags att städa undan lite somrigt och in med lite svalare färger. Jag vet... Men ändå har jag så svårt att lägga undan dessa ljuvliga burkar. De är helt enkelt i min smak, romantiska, glada, lite barnsligt rosa, men ack så underbara! I dessa burkar har småkakor trängts med chokladmuffins och rågsiktsfrallor och jag som bullmamma har haft betydligt mer motivation att baka än tidigare. Men snart åker de in i skåpet och vad ska ställa fram istället? Idéer? Det blir att ta en tur in till stan snart och söka höstinspiration. Ha en riktigt skön helg!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hejsan! Va roligt att hitta en ny blogg....dessutom här i våra trakter! Har ingen aning om vem du är men vackert hus har ni ;O)! Ska lägga in dej på bloggkoll så jag inte missar dina inlägg *LER*

Vackra burkar, håller med dej om att det är synd att ställa undan sånt man gillar MEN tänk vad roligt att plocka fram dem till våren igen!!

Ha en skön helg!

Mitt nya vita hem sa...

en utmärkelse till dej i min blogg. :) Gillar att läsa din blogg och flitig på att uppdatera är du ju också..kul :)