måndag 8 september 2008

Skapande söndag



Jag vet att jag påstod igår att jag skulle ta det lugnt. Men tydligen har jag väldigt svårt med det. En halvtimme på soffan och så var det full fjång i gumman igen. Gårdagens skapandeverkstad resulterade i denna naturinspirerade bukett. Tack syrran för inspirationen! Vet ej om den är fin eller ej, men tillsvidare får den stå inne. Är gjord av björkgrenar, svampar, kottar och havre allt nerstoppat i oasis. Man blir ju bättre hela tiden bara man övar sig. Och dethär kallar jag övning. Liksom bilden nedanför...


Denhär fjärilliknande brevhållaren gjorde jag för kanske ett halvår sedan, och nu har jag blivit så enormt trött på den. Plus att gubben hela tiden klagar på att breven ramlar ur... Den är så fuul, jag vet, så i dess ställe kom en housedoctor inspirerad brevhållare av material vi hade hemma. Den får duga tillsvidare...

Hoppas ni alla får en riktigt bra början på veckan!


Inga kommentarer: