onsdag 3 september 2008

Jag e bara hemma


Jag e bara hemma med barnen. Så säger man alltsom oftast när folk frågar. Här är en annan bild av att bara vara hemma. =) Trots att det är hysteriskt roligt mellan varven. Barnen har de mest underliga funderingar om livet och ibland kan man ej annat än gapskratta. Däremellan springer man som en skållad höna för att få vardagen att gå ihop. Skönt, avslappnat, underbart, stressigt, rutinartat men framförallt det jag känner är bäst för oss just nu. Att bara vara hemma. Illustrationen är från ett vykort som Joanna Vikström gjort. Helt enkelt i en klass för sig. =)
Ha en rolig dag!

2 kommentarer:

Kinni sa...

hej. såg ditt meddelande sent igårkväll. På lördag kväll är vi tyvärr upptagna jag å stefan, men har ni ngt skillt imårronkväll eller på fredagkväll efter 5? kram

Tegsta G�rd sa...

Hejsan! Kom till din blogg via Eirikas länklista. Överraskad blev jag när jag såg en bild av ett vykort jag gjort:) Tack för gratis reklam!

p.s Det är inte "så bara" att vara hemma!