torsdag 11 september 2008

Äntligen helg!


Gud va skönt med helg! Det är jättelänge sen jag har känt så. När man bara är hemmamamma och sköter om sina barn har man svårt att glädjas över helgerna som kommer och går. Allt flyter liksom ihop till en enda röra. Men denna helg ska jag verkligen njuta av min familj, umgås, skratta, ta in dagsljus och fira vår minsta drängs 1 årsdag.

Denna dagsljuslampa (lampan är MYCKET ljusare i verkligheten) rekommenderar jag åt allihopa. Kostar en slant men betalar sig sjufaldigt i längden. Köpt från instumentarium. På morgnarna när jag e trött och slut, öppnar jag kylskåpet, tar ett juiceglas, ställer mig framför lampan och bara njuter. Så härligt med ljus! Ljus ger energi och man blir helt enkelt gladare.

Denna bild får representera ett annars ostädat hem. Nu e det dags att ta tag i vardagssysslorna igen. Ser fram emot att mot slutet av kvällen sätta mig ner och njuta av doften av ett nystädat hem.

Njut av helgen!

1 kommentar:

Maria sa...

Hmmmm...kanske nåt man borde pröva på, lite ljusterapi :-)

Va roligt med kalas *LER*

Brickan Home Sweet Home var vacker!!