måndag 6 oktober 2008

Sommarbild 2007

Hej!
Eftersom kameran har gömt sig för mig här i huset ikväll passar jag istället på att dela med mig av en sommarbild som gubben tog i arbetets tecken för ett år sen. Om ni tittar riktigt noga i mitten av bilden ser ni en älg som är lite papparazzirädd. Så känner sig nog min kamera också för tillfället. Solen förresten, minns ni den? Ibland glömmer man att den faktiskt lyser upp himlen ibland. Så härligt att se denna bild, njuta, få drömma sig bort och hoppas att man får uppleva fler somrar som denna.

Annars har jag pysslat ihop ett par tofflor åt storebror idag. Ett måste när man är i dagklubb och vill leka i sköna, varma fossingar. Så det blir tidig morgon imorgon. Bilden på tofflorna kommer kanske senare, ifall kameran blir mindre papparazzirädd.
Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: