torsdag 2 oktober 2008

Underbara grundstädning

Denna vecka har tiden gått mindre till och blogga och mer till att röja undan allt bråte man samlat på sig under åren. Tänka sig vilken fröjd att få torka damm ur skåp som man senast rengjorde när vi flyttade in år 2006. Jaaaa, jag slutar aldrig att förundras över hur tiden går så fort.

Då kan jag ju också godkänna att jag inte är nån städfanatiker. Gubben och barnen försvinner helst ur huset när städmamman går fram som en virvelvind och sällan med ett skratt på läpparna. ;) Men nu har jag snar gått igenom tre av fem rum på nedrevåningen och slängt massor. Men en del skall också till loppis. Tack Ruffa för din inspiration! Med nedanstående bilder vill jag önska er en skön helg!



Min lilla Dara skyddsängel
Mina nyinhandlade 'sovrumsgrönsaker'
får representera mitt nästan skräpfria hem


1 kommentar:

sabina sa...

Vilken söt "Dara" du har.. Egengjord??