tisdag 7 oktober 2008

Ta i trä

Som bilden ovan önskar man ju att det skule se ut i farstun lagom till jul. Istället står där massor med skor, kläder och en megastor barnvagn som knappt används. Det ska bli ändring på det så småningom. Efter lövkrattandet hittade jag en fin kvist som passar utmärkt till dekoration av fartun( likt bilden ovan). Tänkte att jag kunde dekorera lite mera höstlikt ännu så folk inte tror jag blivit galen. När lugnet sänkt sig här i huset ikväll kanske jag sätter fart. Resultatet kommer säkert om några dar...


Kvisten lyckligt ovetande om sin förvandling

Men här ska först lagas mat osv. Ha en bra kväll alla!


1 kommentar:

sabina sa...

Det kommer att bli jättefint i er hall med den inspirationen. För nån dag sen fyndade jag en burk med fjolårets (!) pepperkakor ur frysen... tror du vi fick julstämning?? Jepp!! Barnen ville genast baka nya... :)