tisdag 21 oktober 2008

Utlottning


Tänkte ha en utlottning när besökarantalet närmade sig 1000 men hade aldrig i min vildaste fantasi trott att det skulle gå såhär snabbt. Väldigt glad blir jag att läsa era kommentarer och jag får massor av ideér från alla andra som bloggar. Så nu tänkte jag ha en liten utlottning i form av en hemgjord ren. Såhär i julklappstider kan man ju alltid ge den vidare eller som jag tänkte göra, hänga den i prinsarnas rum på väggen med en björkkrans runtom.
Ifall du vill vara med behöver du endast ge en liten kommentar till detta inlägg, väldigt gärna med namn eller alias. Vinnaren dras på fredag 24. 10. Du behöver vara inloggad för att kunna ge en kommentar.
Ha en riktigt bra fortsättning på veckan!
Kram

5 kommentarer:

Petra C sa...

Vilken underbart härlig ren. Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Hälsningar
Petra C

sabina sa...

Jag vill vara med i din utlottning! Och jag hoppas naturligtvis på vinst! ;)

/S

Maria sa...

Den var söt, vad du är pysslig av dej!! Edith skulle nog gilla den....skulle INTE ge den vidare om jag vann!!

StrandviksVillan sa...

Nämen WOW!! Kan man göra så fina saker själv?? Jätteduktigt av dig, ser otroligt välgjort ut!
Den skulle absolut gå hem hos mina kids så jag deltar absolut i tävlingen!
Anki

Kinni sa...

hej syrran! nu finn jag åxå med i bloggvärlden!!! krångligt var det, men du hittar mej på kinnis.blogspot.com