söndag 26 oktober 2008

Sovrummet






God morgon!

När man har småbarn i stugan drunknar man ibland i alla leksaker och färgglada prylar. Då är det sköna att dra sig tillbaka till sovrummet som har en relativt neutral toning. Vitt, beige och brunt regerar och detta rum är jag nästan mest nöjd med när vi inredde för 3 år sen. Visst har jag ibland tänkt att ändra massor redan men inte i detta skede i mitt liv. Så... här är sovrummet som det får se ut en stund till. Ända tills vi flyttar upp på vinden så att säga.

Igår var gubben och jag och tittade på filmen mamma mia och gud vad den var rolig! Jag skrattade mig nästan hela filmen igenom. Förutom när jag grät över mina små prinsar som inom en alltför snar framtid kommer att hitta prinsessor och flytta hemifrån. Skönt att den dagen inte kommer riktigt ännu...

Hoppas ni alla får en givande början på veckan!

2 kommentarer:

Kinni sa...

Va Bra att ni gillade filmen.. åtminstånde du... var J lika positiv till den? Jag tycker den är en perfekt måbra-film... har hört att det ska komma någon typ karaoke-version av den, så att alla kan sjunga med. Den ska ja ha!! :D

Alexandra sa...

tack för gratulationerna! (: roligt att hitta lite fler släktingar här i bloggvärlden...